Hejdåliguppdateringebba!!!

haha ebba haar inte uppdaterat så bra idag ser jag ¨^^så jag kan skriva om vår/hennes dag ;)

vid typ halv 10 gick hon asse och milena ut med sigge, fattar inte hur dom kunde gå ut med han så tidigt !!! sen så kom jag vid typ 11.20 ^^ och så snacka vi och spela tecken med asse och milena :S sen skulle dom på bio dom såg shrek med 3D och sen kom dom hem vid halv 6  sen skulle vi båda äta så då gick vi hem sen när jag hade ätit klart gick jag till milena för ebba va hos henne och spela wii sen stack vi till parken med ebba a :D de va niiice sen gick vi på promenad och sen gick alla hem vid typ 10 så lite kort eller inte ^^

imorn ska vi jag ebba och ebba till forum, niice
gonatt med er!!
/Simmee


nån random bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0