St. Tropez/Hejdå

Hejsan ! glömde att skriva igår så det blir väl ett längre inlägg idag! =)

St. Tropez

I går åkte vi till St. Tropez. Vi tog bilen ner till stan och fick(tack och lov) en plats på piren. Vi skyndade oss till båten och hann precis ombord. Jag,Asse,Milena,pappa och Magnus fick plats på taket medans Mira, mamma och Millan satt där nere. Jag lånar systemisen och fotar typ 7 bilder på en och samma sak. Sedan kom vi in till hamnen.När man ser alla de där båtarna så känner man sig nog lite avundsjuk men ändå man ska ju åka med båten inte bara ligga i hamnen och visa upp sig!! Vi: AA:ar och OO:ar till alla fina båtar och asse säger:den där är min↓!!

Vi gick och åkte en karusell på piren som Mira ville åka och gick sedan och kollade lite. Magnus hittade en jättefin tröja(som det naturligtvis stod St. Tropez på). Vi hade bokat bord på en restaurang som hette "Joseph L´escale". Den var skitcool för det va sand på golvet(!!) och vita dukar typ överallt. Barnen tog Stek Hache´(pannbiff på svenska) med pommes frites och de vuxna tog musslor. Stek Hache´n var god men musslorna var ännu godare! När vi var klara så gick vi och kollade ännu mer och Mange hittade en till tröja(som det stod St. Tropez på).

Skriver mer sen för nu ska jag bada!!

Pyss♥

Kommentarer
Postat av: simmeeee

VISA DIN NYA VÄSKA :O

2010-08-01 @ 19:43:57
URL: http://flikkansimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0