Komigen!

Kommentera mer! Nu ska vi nog ha fredagsmys. Jag har börjat på en ny bok!!! Jättebra! Emma tipsade mig. Den heter "Oönskad" och är skriven av Gemma Malley. Den utspelar sig i framtiden.
Forskare har uppfunnit ett läkemedel som gör att man kan leva för evigt. Annas föräldrar skriver på ett avtal om att aldrig skaffa barn. När Anna ändå blir född tar polisen henne till Grange Hall. Där uppfostras hon för att bli en "Värdefull Tillgång". Hon ska jobba åt de Önskade. Hon själv är Oönskad. Hon har inget efternamn. Hon heter bara Oönskade Anna. När peter kommer till Grange Hall förändras allt för Anna.
De är bra hitills!!
Kram från mig.
Nu ska jag nog kolla på robinson :) Jag hejar på Erik.
från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0