Nämen nu har det gått för långt!

Vad är det här för samhälle?
Idag när jag kommer från bussen med min syrra och hennes kompis ser vi att vår snöborg som vi gjort helt själva är nersparkad! Jag blir ju sååå sur! När jag kommer hem och träffar min kära mamma berättar hon att någon snott vår julkrans som hängde på dörren. Den kostade 250 spänn. INTE OK! När jag sedan kommer hem från träningen berättar mamma att våra grannar har blivit av med sina snö skyfflar som stod ute.
Asså jag blir så förbannad! Ska man inte ens få ha sin julkrans i fred? Och tänker man inte lite när man går in en bit på en äng och sparkar ner en snöborg? JO DET GÖR MAN!
åååh herregud jag var bara tvungen att skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0