Will You Miss ME?

Nu i kväll drar vi till moster Petra och Pelle. Men vi har iaf varit i forum nu och jag fick tag på ett par coola fotbollsskor. Jag har också köpt lite naturgodis. Jag vet att godis är gott men man känner inte för det hela tiden. Jag har fårr smak på skumtomtar också. Men snart så blir det en inomhus kupp med alla 98: or i fotbollsklubben. :)

kramkram






gårdagens fredagsmys :)




Vi har bakat "Rocky Road". Jätte gott julgodis. Marsmallows, Dumble, Choklad, Jordnötter, Pistagenötter och vips är det en jätte stor smet :)




Asse Och Milena har byggt en snögubbe :) Det är flera som stannar och kollar på den :)


pappa har gjort revbenspjäll. Jag vet att det ser ut som om det är blod på men det är marinad :)



kramkram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0