Änligen hemma!

Jepp nu har vi kommit hem... elr egentligen så är vi hemma hos farfar och Julie nu. Så fort vi kom fram så tog jag och Asse ett dopp. Men inte ens poolen svalkar!! Det är såå varmt här och de va minst 35 grader i poolen!! Vi har redan badat två gånger och kanske ta ett nattdopp! Vi sitter just nu och kollar på farfars och Julies stora TV jag hejar lätt på ZZZPAANIIIEEEEN!!

Men varför,varför byter dom inte in Torres??
aha nu böt dom in honom ♥

Här är min lista på dem tre lätt bästa i Spanien:

  1. Fernando Torres
tröjnummer: 9
position: anfallare
fullständigt namn: Fernando Jose´ Torres Sanz
ålder:26
längd:186 cm
vikt: 78 kg
  1. Carles Puyol
tröjnummer: 5
position: mittback
fullständigt namn: Carles Puyol i Saforcada
ålder: 32 år
längd: 178
vikt: 80 kg
  1. David Villa
tröjnummer: 7
position: anfallare
fullständigt namn: David Villa Sânchez
ålder: 28 år
längd: 175 cm
vikt: 69 kg



WOOOOOOOOHOOO MÅÅÅL!!!

(sorry men inlägget är från igår)

Kommentarer
Postat av: personen som älskar dig mest av allt <333

Kom hem bebis<3333

saknar dig <333

(man kan säga att halva ja är i frankrike xD du har halva mitt hjärta så... :P)

älskar dig<333

2010-07-14 @ 21:49:39
URL: http://madebysaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0