Fel på örat =(

Jepp nu har hon lyckats igen! Ebba har dragit på sig nån infektion i örat som har framkallats av värmt vatten!

Asåå jag fattar inte hur jag lyckas! Vi var hos doktorn jag och mamma i förmiddags och han bara: " Aha yes that happen´s every day" Så nu får jag inte doppa huvudet! Jag ska duscha med öronproppar för säkerhets skull!

Men i alla fall så har familjen Lundgren åkt hem nu så det blir en ensam dag här i France. Vi åkte och handlade på "Carrefour". Vi köpte det behövda lördagsgodiset! Asse: " De behövdesss" Asse har pillat sönder alla sina godisar och snor från mig nu. Hon står på en stol bredvid mig och har knytit fast en Mentos i ett snöre som hon dinglar fram och tillbaka framför mina ögon!! -.-

Kram från en Sötsugen ebba (bläääwoomma från asse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0