Redan?!

Eeeh vafan!! Redan typ 3 veckors semeester! De är typ sisodär två veckor till sedan är jag hemma men ändå! Hmm hörde att det regnade i sverige vilket är jätte tråk!=( Men... INTE FÖR MIG! Hehehe på med fliströjan bara! Här borta går vi i bikini! Mohahahaooo! Najsi najsi! Mår i alla fall lite bättre nu men inte helt återställd=( Igår sa Mange att om ja var frisk idag så skulle jag få hans systemkamera! Men somsagt så är jag inte så bra på att spela så den fick jag inte=(

Vaknade vid typ 11.30 (SIMOONE?! OMG) och fick i mig ännu en pencelin(stavning) tablett. Och sen upp, byta om, packa badkläder och åka till stan. Mussler och frittar på Le Vafou (tror den hette så). Vi gick och kollade i de franska afärerna och shoppade en jeanskjol,ett par byxor/leggings och en svart klänning som mamma och jag köpte tillsammans.

byxorna/leggings

kjolen
Snart kommer de andra hem från stranden så jag måste hinna bada innan då!

Kram ebba

Kommentarer
Postat av: simmeeee

GRTTIS EBBA DU HAR LÄRT DEJ ATT SOVA UT !!!! ;D

2010-07-28 @ 17:42:03
URL: http://flikkansimone.blogg.se/
Postat av: EBBBA

haha jepp ääntligen! kommer nog att bli svårt att komma upp till skolan! X)

2010-07-30 @ 16:27:27
URL: http://littlemissperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0