Sorry!=(

Mmm sorry för att jag inte har bloggat idag men jag har haft såå myckt att göra!! Vi åker ju i morgon så jag har packat och städat hela dagen. När vi äntligen var klara så stack vi till Gustavsvik och badade(jag o asse badade, inte mamma o pappa). Det var ganska skönt i vattnet men det blåste väldigt mycke! Vågorna va helt enorma(hihih ja överdriver!!) så ja o asse hade lite svårt med att simma men aja ja lyckades med lite slit att simma ut till hopptornet.

Nu ska vi hem till Millan och Magnus. Milena är i Varberg med Alva så dem får vi inte sällskap med.=( Men de är ju tur att Mira är hemma!!=)

Ja bara så att ni vet så kommer jag ha de svårt att blogga i en vecka nu för vi kommer nog inte ha nåt internet på bilresan till °France°. Men ja kommer att blogga i °France° så det blir väl bra?? Men förvänta er inte för mycke för det kommer va fullt upp heeela dagarna med allt badande och shoppande!!

Kram och Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0