Ursäkta?? vadåå...? HÖR INTE!

HEHE japp snart blir man döv också! Det här suuger verkligen!! Jag hör typ inget på det jädrans örat!

Men i alla fall så kollade jag och mamma på "Music and Lyrics" med Hugh Grant och Drew Barrymore medans de andra var på stan och åt glass. Den var riktigt bra!



Jag kollade sedan på "The Next Best Thing" Med Madonna(!) och Rupert Everett. Mamma tyckte att den var skitdålig men hon kollade inte på hela. När man väl kom in på den och fattade handlingen var den också bra!
(hade tänkt lägga ut en bild men de funkar inte=( )

Har ätit middag(några pasta stränger-.-).

Jaa också har jag.. hmm .. BRUTIT IHOP TVÅ GÅNGER SEDAN SENAST JAG BLOGGADE! Asså gud vad det här suuger! Jag känner mig helt frånvarande! Och här sitter jag helt ensam vid bordet... aha jaså ni tycker inte synd om mig? Det tycker jag att ni ska göra för ni fattar inte hur ont det gör!

*snyft* ebba♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0