Värre -.-

(Från igår)
(Det här är det deletade inlägget. Jag hittade en del av det och skrev några rader till)
Jepp det visade sig vara värre än bara lite vatten i örat! Ebba Otilia (SARA,Ebba) ******** har fått öroninflamation! På semestern! Jag döör! Jag får somsagt inte doppa huvudet och orkar knappt bada! Febern ligger på 37.8 senast jag kollade.
Jag måste säga att jag nog inte är en liten klenis men igår kväll grät jag för att det gjorde så ont i örat!
(Asse och Milena rusar förbi och skriker: "OIOUOIUOIUIUOIUIOOO.Magnus har trampat på en glasbit! OIUOIUOIUUIOUOO")
Men i alla fall så har Milena och hennes kära familj kommit. Astrid har rusat runt hela morgonen och tjatat på att Milena skulle komma. Mitt och mammas svar:"Vi kan inte få tiden att gå fortare!"
Men nu är dem i alla fall här och det var ju ett kärt återsende mellan Asse och hennes Milena. Vi har kollat på "Bratz the movie" innan lunch. Mira:"Jag vill vara Sasha!"

Min bok är slut(som jag började på igår) och den var såå bra. Den tredje boken i serien "House of Night" heter "Utvald". Kärlekstrubbel är ju det bästa jag vet!

kram♥

Kommentarer
Postat av: Julie

Hej. niu har jag hittat din bloggt, kul, vil håller kontakt.

Krya på dig

Frafar hälsar

Stora kramar

2010-07-26 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0