BLoggar från sängen

Just nu bloggar jag från sängen. Varför jag inte bloggade i går för??Jag spelade LASERDOME!! Skiiit kuuul!! Alla måste testa det! De var därför jag fick min lilla blåtira där vid ögat!! Asså fatta!! Jag sprang rätt in i värsta ni vet ett sån här staket med typ fyrkander som finns på skolan?? Men aja det sprang jag rätt in i. Man fick inte springa men asså om man blir jagad blir ma ju fett rädd... Såå jag rushade rätt in i den där j*kla gallret och jag bara ramlar baklänges! Jag har fårr värsta blåtiran(Överdrivet) och en stoooor bula i pannan(Överdrivet). Nej men nu lägger jag faktiskt in en bild på min fina nya dock(Som inte är klar) som har harry potter tema!! :)













Snygga va?? Jag är inte helt klar men det är inte heller världens lättaste att lägga in och hitta all dom där :)


Kram (Skrev inlägget i morse. Glömde att publicera:))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0