Den..

blev tillfällig den här designen för jag tycker faktiskt att den inte blev så snygg. Okej jag behöver hjälp av er som läser det här(typ 5 stycken...). Tips på vilken sida/program man kan göra designers på och tips på hur ma får bort den där lilla jobbiga raden som är lila! Annoyiiing! Men kommentera bara.. SNÄÄÄLLA!!!!!! Jag har panik! Plz!!




Dagens slarviga. Asså jag ser hemskt billig ut men jag har i alla fall på mig pappas tröja(för att jag inte har några myskläder) jeggings. Asså det ser hemskt ut men det är för att när man är sjuk så drar man ju bara på sig nåt.. Skit samma det är ju jag som skriver...
Skrev det här i går men datan laggade så den stängde helt av sig själv XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0