.

Nu är min helt hemliga bloggpaus över och jag är på språng igen!! :) Nu ska jag berätta om vad jag har gjort i dag. Vi har varit på teater med fotbollslaget. Den hette typ "Bollkänsla" och den va heeelt skum! Ja lovar! Den va inte speciellt bra heller men jag och lina fick oss ett gott skratt. Dom pratade typ inte alls i den. Jag skulle råda er om att inte gå och se den. Men i alla fall så var det ju kul att gå och fika efter! Jag åt e muffin! Ida åt en sån där äcklig "biskvi" medans typ alla andra åt muffins. Jag asgarva när lina ba: "Idaaaa min är större än diin!!" Hahahaha hela cafeet stirrade på oss när ida rappade i genom sin mössa. Hon är ju för skum. Sen kom jag hem, läste ut den 5:te Harry Potter boken och åt lite spaggetti med köttfärsås. MMM

Det går ingenting absolut igenting på TEVE i kväll! Det ända jag orkade kolla på var väl Svenska Hollywood fruar. Jag fattar varför alla kollar på de! Det är ju för rolit!

Jag råder er alla att starta ett konto på blog.com. Det finn skiiit många domäner som ingen använder! Och man behöver ju inte skriva på engelska om man inte vill!!

Men nu ska jag nog läsa lite i den engelska boken som mamma har lånat till mig.

eeeeeeeeeeeeeeeeebba



from yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0