Today(från i går)

Today har jag varit i skolan vilket var sådär. Mamma gjorde oss sällskap vid lunchen vilket var jättetrevligt! Kycklinggryta med ris. Min blogg kommer att vara lite inaktiv i en vecka på höstlovet men det vore ju roligt om någon kunde gästblogga här?? Jag vet att Simme har mitt lösen. Men i alla fall. Jag har i alla fall tänkt att byta ut min design til något nytt och medans kommer jag nog kanske bara ha en vanlig sån där som redan finns att välja. Men om någon(sara) vill hjälpa mig med att göra en egen så skulle ju det vara hemskt vänligt!! :) Men nu ska jag nog se vad jag kan göra åt min extremt fula design :)


Har föressten laggt uett rosa band på bloggen och har fixat högerklicks skydd

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0