Upp och Ner

Min statestik går verkligen upp och ner!! Men i alla fal nu har vi so. Kul. Molle kollar på nån jävla simpsons medans jag sitter här och bloggar om absolut ingenting! Hoppas att ni läser det här nu för jag är helt less på att bara skriva till mig själv!! Vi skriver om tundran på SO så jag får väl fortsätta med det då!! Men nu tycker jag att ni ska kommentera för då får jag det lite roligare här på bloggen!

Annars går väl dagen bra!!  Men vi slutar i alla fall vid två så det är roligt!! :) tycker också att jag ska tipsa om en blogg som min friend har : lifeofcaarroo.blogg.se orkar inte länka men kolla den ni :)

Igår var jag med Sara ♥ hon skulle på halloween-party på sin skola så det blev en snabbis. Hennes katter är ju suuper guuulliga!! ÅÅ jag vill bara ha dom!! Sara du får allt ta med dom hem till mej nån gång :)  Zingo Nessie♥ Sara fick lite hjälp med sin sminkning av mig :) hoppas att hon gillar den!! brun snygg metallic i olika färger blev det på ögonen!! men nu så går jag vidare med mitt lilal skolarbete:)

KRAM



Den bjuder jag på(från frankrike)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0