Min dag

Den här dagen har varit lite stressig!! Först så stressade jag på morgonen för att kasta i mig frukosten. Och sedan tappar jag datorn i golvet eller den ramlar från hyllan. Vafan vilken dag!!! Aja men sedan kommer jag försent till franskan men tur att kajsa inte blir sur nu!! Det som har vait bra idag var fotbollsträningen. Vi gjorde först lite bollövningar och sedan så spelade vi tvåmål lyxit!!! Alla 98 pojkar breddlag tränar efter oss. Dom står och stirrar på oss när vi spelar match! hahah XD akademi laget pojkar 98 före oss och vi lånar typ alltid ut halva planen till dom så att dom kan spela match. Veronica vår tränare föreslog att vi skulle möta dom. Svaret: NEEEEJ,JA KÄNNER EN AV DOM,HAN GÅR JU I MIN KLASS,DOM KOMMER ÄGA UT OSS,OMG INTE HAAN, DÄR ÄR HAN HAN GICK I VÅR KLASS FÖRUT.NEEJ ALLDRIG I LIVET!!!! Herregud inte bra idé!!
Men vi kör i väg dom istället och spelar ensamma i 25 minuter sedan är träningen slut =(

Det var min dag.

EbbA♥

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

Nu är dagens blogg utsedd! Kika in om det blev du :) Annars finns det redan en nya chans uppe!

2010-09-14 @ 06:49:19
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0