Sötsugen

Just nu är jag enormt sötsugen. Vad som helst med socker går bra!! Men i alla fall. I Lördags spelade vi match mot Sickla på nacka IP. Först spelade vi mot de en match och sedan en till. Jag vet inte varför men det bara blev så. Första matchen blev det 4-0 till oss och den andra blev det 6-1. Det var så nära att jag gjorde mål!! Jag gjorde värsta frisparken och bollen kom rätt på målvakten. Synd men så går det.
Igår hade vi faktiskt gäster. Farmor,mormor,Petra och Pelle var här. Vi åt e gryta med jättestora köttbullar i som mamma hade lagat. Till efterrätt åt vi en kaka med päron och hallon i. Till det hade vi lite Coca Cola NAJS!!! JAG ÄÄÄLSKAR COCA COOLA!! DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!! FAST JAG GILLA FRAPUCHINO FRÅN STARBUCK OCKSÅ. Det ska jag dricka(asså coca cola och frappuchino) i USA. Dit åker jag om typ en och en halv vecka. Vi ska yill New York!!! NAJS?? Suuper kuul jag ska ta med mig macen så att jag kan blogga men jag kommer ha så mycket att göra så det blir nog inte så många inlägg. Vi ska bland annat kolla på frihetsguddinan.

Vad ska ni andra göra på höstlovet? Eller i mitt fall lite innan. På höstlovet ska jag till Dalarna med Emma,Julia,Ana och Petter. Fast pappa och Asse ska med också så klart. Mammorna ska til Barcelona med jobbet då. Nina och mamma jobbar ju på min och Asses skola.

Förlåt för ett jättelångt inlägg och jag vet att Simone inte kommer orka läsa det men ändå!!

Kram och Puss

Kommentarer
Postat av: simone

hahah aa jag va jävligt tveksam att läsa hela men gjorde endå ;D

2010-09-27 @ 17:11:21
URL: http://flikkansimone.blogg.se/
Postat av: EbbA

va bra <3 :)

2010-09-30 @ 13:12:58
URL: http://littlemisspefekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0