Flumm

JB. Never Say Never<3
Idag har vi iaf åkt skridskor med förskolan och 1-3:orna. Jag har fått kram i fötterna XD WOW vad bra min låt ärbra!! Vad kollar mamma på?? Nått husprogram?? MEn efter skridskorna var vi ju självklart tvungna att åka tillbaka till skolan o ha slöjd-.- som tur var så slapp vi ha matte och kollade på filmen: "Johnny English". Med han som spelar i Mr. Bean. Nu lyssnar jag på Elton John. Ha e bra ;)
Så efter slöjden åker jag då hem med asse och milena. Vi släpper av Milena hemma hos henne och säger hejdå till henne.... HON DRAR TILL FJÄLLEN!! OMG VAD JAG KOMMER SAKNA HENNE!!!
Btw.. när drar du till Thailand Alva??
JA JAG VET ATT DET BLEV ETT OSeRIÖST  inLÄGG. Ojoj vaD JobbIGT DEt äR att LÄSA deT hÄr vA??¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kände för att gÖRA NårA sSånna ;I
Kram Eba hahha Ebba <33
Bruce Springsteen på Spotify btw...'
hahah XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0