!!!!!!!!!!!snö!!!!!!!!!!!!!!!

Asså nu är jag seriöst skiit arg!
Jag kan f*n inte komma till skolan i dag!!
När ska det sluta snöa egentligen??
Btw  så fastnade han som delar ut tidningen i vår korsning... Skumt?
Så nu sitter jag här i mitt lilla rum och lyssnar på musik..
Vaf*an!! Det slutar ju inte att snöa!!
Förlåt Cherry men jag känner inte för att vara glad idag..
Kommer sakna dig<3
Det vet du..
Följer datorn med till Thailand??
Är det snöstorm äller??
Lady GaGaGaGaGaGa
kände för det...
varför blir det alltid så skumma inlägg från mig??
Är det någon annan som sitter fast i deras hus??
(Om ni undrar så är det in så att vi inte kan komma ut ur huset-det kan vi- utan vi kan inte köra på vägarna. Vi kommer ge oss iväg när plogbilen kommer)
Nu ska jag göra nått annat...
Kram Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0