WOW Långt inlägg :P

Det här skriver jag om nu:
1. Stor grej 12/2-10
2. Gäster 12/2-10
3. Alla hjärtans dag 14/2-10
Räkna inte med att jag stavar bra, för jag har bråttom med att skriva detta :p
1 STOR GREJ 12/2-10:

Som ni kanske såg i mitt förra inlägg så har det hänt en stor grej! Vi var (12/2-10 -datum-) på en kennel!! Vi har då pratat om att skaffa hund i familjen. Så vi åkte då till en labrador kennel och kollade på hundar. Hon som säljer hundar ville att vi skulle komma och träffa mammorna(hundar) till valparna som de skulle få. Så mammaorna elr vad man nu säger träffade vi. De kommer att få valpar i slutet av mars och i början av juni. Då ska v se om vi får någon av de hundarna. Vi har funderat på o vi vill ha en tik eller en hane. Vi har inte bestämt oss än men vi har hittat två namn. Zorro, om det bli en kille, och Roxy om det blir en tjej. Så det hände då :)
2. Gäster 12/2-10(samma dag som "Stora Grejen''

Då var det alltså lördag. Vi fick då besök av några vänner. Vi kollade på Melodifestivalen och åt godis XP Då hann jag inte blogga om den stora grejen :)
3. Alla <3 dag 14/2-10

Jag vaknar på morgonen och mår illa. Lägger mig i sängen o mamma fixar så att ja är hema från skolan. Jag ligger i sängen hela dagen och det enda jag äter är: Ett glas drickyougurt och en piggelin. JAg har rejält mycket feber och kan knappt tänka. Så det var min dag. Kul va??
Så idag har jag då varit hemma och slappa :P
Engelska skoldag på fredag kul :P
Förlåt för långt inlägg x)
söta?? <33

Kommentarer
Postat av: Milena

Vad söta hundar <3

2011-02-17 @ 20:09:04
Postat av: CECILIA A.

AW, JÄTTESÖTA!

2011-02-23 @ 18:16:19
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: Elsa

Cariba mårtensson <3 <3

2011-02-23 @ 20:14:55
Postat av: carro

aww vad söta <33

2011-02-27 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0